Zoek je een KAM coördinator of adviseur?

Wij vinden de juiste mensen!

Ben je op zoek naar een KAM coördinator of KAM adviseur? We beschikken over een uitgebreid netwerk van medewerkers met kennis en ervaring in het opzetten en uitvoeren van een KAM-zorgsysteem. Op junior, medior of senior niveau. Zowel vast als tijdelijk. Onze recruiters helpen graag bij het invullen van je KAM vacatures en werken op basis van no cure, no pay.

✓ Jarenlange ervaring in werving & selectie en detachering van KAM medewerkers. ✓ Uitgebreid netwerk. ✓ No cure, no pay.

KAM functies waarin wij bemiddelen:

We hebben ervaring met het werven van KAM-medewerkers voor verschillende functies.

Denk aan bijvoorbeeld aan:

  • KAM adviseur
  • KAM manager
  • Milieucoördinator
  • KAM coördinator / QHSE coördinator
  • Kwaliteitsmedewerkers
  • QESH manager
  • SHE adviseur
  • Auditor

We werven bovenstaande KAM specialisten voor vaste functies maar het is ook mogelijk om een interim KAM coördinator of interim KAM manager op basis van detachering in dienst te nemen.

Zoek je een ander type KAM medewerker of een ander type dienstverband? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Hoe vinden wij je nieuwe KAM medewerker?

Wanneer wij op zoek gaan naar jouw nieuwe tijdelijke of vaste KAM coördinator of adviseur starten we met het bespreken van je verwachtingen van de nieuwe KAM medewerker.

Welke kennis en ervaring vind je belangrijk? En welk karakter past bij jullie bedrijfscultuur? Dit vertalen we in een werving & selectie profiel.

Met dit werving & selectie profiel zoeken we actief binnen ons netwerk en via vacature platformen. Geschikte kandidaten spreken we persoonlijk via de telefoon of bij ons op kantoor. Past de kandidaat bij de KAM functie en de bedrijfscultuur? Dan stellen we hem of haar via e-mail aan je voor.

Als je interesse hebt in het profiel van de kandidaat plannen we een kennismakingsgesprek in om te kijken of er een wederzijdse klik is. Kom je tot overeenstemming met de kandidaat dan begeleiden we het werving & selectieproces tot indiensttreding.

We bieden verschillende mogelijkheden om de nieuwe medewerker in dienst te nemen of in te huren. Dit kan op basis van een werving & selectie fee (no cure, no pay). Maar het is ook mogelijk om een KAM medewerker (tijdelijk) in te huren op basis van detachering of door middel van payrolling.

Redenen om met Aatop samen te werken

Het werven en selecteren van nieuwe medewerkers is een vak apart. Een vak waarmee Aatop Milieu & Ruimte ruim 10 jaar ervaring heeft. Wij zijn daarom hét bureau voor de werving & selectie van hoger opgeleide KAM coördinatoren en specialisten.

Verschillende organisaties in de publieke en private sector kiezen al jaren voor Aatop Milieu & Ruimte om de volgende redenen:

  • We hebben de kennis en ervaring  om KAM medewerkers inhoudelijk te toetsen.
  • We schakelen snel en hebben korte communicatielijnen.
  • No cure, no pay. Je betaalt pas een fee wanneer je een medewerker in dienst neemt.
  • Een duurzame relatie met opdrachtgever en kandidaat vinden wij belangrijk.
  • We kennen en plaatsen KAM medewerkers door heel Nederland.
  • We zijn NEN-4400 gecertificeerd en aangesloten bij de VRO (Vereniging tot Regulering Onderaanneming).

Wij werken samen met een scala aan organisaties binnen overheid en bedrijfsleven, waaronder Rijkswaterstaat, (voedings)industrie, milieudiensten, gemeenten en provincies, adviesbureaus en ingenieursbureaus. Referenties zijn op verzoek beschikbaar.

Contact

Vanuit onze vier vestigingen (Veenendaal, Amsterdam, Sliedrecht en Zwolle) werven, selecteren en detacheren we KAM coördinatoren, KAM medewerkers en KAM adviseurs door heel Nederland.

Mogen wij jou ook helpen bij het vinden van de juiste mensen? Neem vrijblijvend contact met ons op of stuur een bericht via het onderstaande contactformulier.

Direct contact?

Neem gerust contact met ons op. Wij zijn je graag van dienst.